träning

Motivation
 
Fick lite motivation idag när jag pratade med världens bästaste vän.
Synd vi bor så långt ifrån varandra, fast de är rätt nära nu mot förut.
Bäst hade ju vart om vi bodde i samma by/stad. 
Men de är inte så lätt när man har barn, bostad, jobb och dagis på olika håll.
 
Men började iaf att gå idag och det är en början.
Nu är de bara till att sluta med alla godsaker hur nu d ska gå :P
Bara lite och jag ska sluta imorgon är min mening.
Men dedär med lite och sluta funkar aldrig.
Men nu vill jag verkligen och jag ska.!
 
Så hoppas de håller sig, motivationen alltså :)
 
Har vart hemma nästan hela veckan, har halsfluss och äter pencillin.
Mårm illa som fan av den och är trött hela tiden.
Men på måndag kan jag börja arbeta igen.
 
Har precis tittat klart på sagan om d två tonen.
Va länge sedan man såg dessa filmer och de går på 7
sista filmen lär väl gå nästa lördag :)
Jocke jobbar imorgon så han la sig tidigt.
 
Sofie är så himla duktig och lättsam må jag säga :)
Hon har slutat med vällingen, somnar nästan på en gång då man
säger att de är läggdags, protesetrar ej då de är dags att borsta tänderna.
Har fått världens underbaraste dotter! :)
 
Näe ska försöka att sova nu.
Nattinatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0