Dålig upd!

dåligt utav mig!

har vart dålig på att upd min blogg på sista tiden..
Men hinner som inte, kommer hem äter är med Sofie och jocke sedan lägg man sig!
Nu går allt som på räls, man har sina rutiner :)


Just nu längtar jag hem till norrland, åka snowboard, pimpla och köra skoter!
Ja självklart min familj med, men jag vet inte när vi far hemöver.
Får jag nått jobb vill jag inte ta ledigt de första jag gör :S
Men samtidigt har ja ju mammaledigdagar kvar :)
Vi får se hur de blir med de..


Just nu försöker Sofie ta på sig sin overall, haha söt hon är alltiså!
Få foten in i armen och mössan på sniskan!
Shit min bebis börjar bli så stooor! hur gick detta till?? :P haha
Längtar till helgen då vi ska till sthlm, få vi träffa mamma och syster..
massa andra med så klart :) DE ska bli skoj..
Sofie har börja dregla igen och de betyder att det är en tand på G.
Hoppas hon inte bli sjuk tills vi ska fara..

Näe nu ska jag och Sofie gå ut en sväng..
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0