Gick inte alls bra!!

Märks ej!!


Fan va lej jag blir, man har gått hotell och restaurang, men fan att
jag misslyckas med allt jag gör nu för tiden.
Suck, aja man få baka och laga mat mer så man inte hamnar ur balans igen :P
haha, börja bli bortskämd av min karl tror jag :)
Han är fan bättre på att laga mat än mej vissa dagar :)
De skulle vart ombytta roller för oss när de gäller gymnasievalen tror jag :P
Har som sagt vart ute på 2 långpromenader idag.. =)
Skulle vilja gå 2 gånger imorgon med men eftersom jag börjar så tidigt imorgon
hinns de inte med mer än 1 gång tror jag visst.
ursch fy och blä va trött jag är..
Tur man få gå och lägga sig tidigt då man ska jobba :P
Vanligtvis bruka vi lägga oss efter 11 typ, men senaste tiden tro ja vi gått åh
blivit pensinärer eller nått xD
haha vissa dagar har ja lagt mig halv nio :P
Sofie har börja prata lite mer nu, senaste ordet är tutte :)
hihi så söt då hon säger tuttte och pekar på nappen :)
sedan blir hon asnöjd och ska ge mig nappen ist :P haha
åsså säger hon tute och tittar som ett frågetecken på mig :)
Hasr världens sötaste dotter ever<3
God natt på er <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0