händer grejer!

Håller tummarna


Nu jävlar kasnke de händer lite grejer här :P
Har sökt massa jobb igen om hopp på flera jobb :)
Har skrivit upp nr så man kan ringa på måndag med :)
Så borde dom fatta att man är intresserad av jobb!

Vissa tycker jag ska söa inom vården, men näe har ju provat
och tycker inte att de funkar så bra.
Man är inte gjord för allt ;) hihi
Men inom handels söker jag massor iaf, de e kul.
Få se om någon nappar :)

Har faktiskt sökt en ny bostad i närheten med.
Bara för att man är lej Nödinge, de finns bättre ställen :)
De är fint här i Göteborg och jag trvis :)
Men ja som sagt, vi stasar på en 4 :)
Ifall man får främmande eller nått :P hehe

Ska förhoppningsvis fara upp till Norrland inom kort med :)
Men först resan upp till Stockholm och fara på konser med syster
och hennes karl! Ska bli sjuk roligt må jag säga :D
Få se om de blir att jag kör eller hure bli, hade vart gott
med en baccardi faktiskt :P aja vi få se vad som händer...
Tur min goa mamma kommer ner till sthlm och är barnvakt med :P
Mamma är bäst! :) <3

Näe puss och god natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0