Helg!

Veckan som gått!


Idag har Sofie vart rätt pigg och glad :)
Varar lite från ögonen än, men ingen feber :)
Så de är ju helt kanon!


Har dock vart hemma hela veckan, vilket inte känns ok.
Eftersom jag vill lära mig så mycket som möjligt innan mars..
Ska ju börja jobba på ica då och de känns kanon :D hell yeah!
Men ska jobba i helgen och se hur det går, hoppas på
att man får nått extrajobb osv :)
Känns som om de kommer att dröjja lite innan man kan allt.
Men de få gå som de går helt enkelt..


Besviken
Fattar bara inte hur ens egna vänner kan gå bakom ryggen på en.
Är väldigt besviken men de är inget man kan göra åt.
Tycker att det är dags för folk att växa upp och göra nått av
sina liv.
Tur jag har bättre vänner och jag håller mig till dom hädanefter!
puss på er <3
Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Ni är så söta alla tre! Jag älskar er! :) Det är ingen idé att slösa energi på sådana dåliga kompisar! Jag håller tummarna för dig och hoppas att du får ett bra jobb snart. Ni får väl komma förbi och fika någon dag om ni har lust! Pussar och kramar Lovisa. :)<3

2012-02-24 @ 21:28:16
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0