Kör mitt eget race :)

kan ju!!


Känner att jag kan göra ett så mycket bättre jobb än va jag gör på ica..
Men på nått sätt fummlar jag hela tiden till de och varför vet jag inte..
Därför ska jag nu köra mitt eget race och inte fråga så mycket som jag redan vet.
För jag kan så mycket mer än vad jag göra och kan jobba så mycket fortare med..
hmm de är nog bara för att jag inte har jobbar på ett tag..
Jag kommer nog att komma in i de hela igen :) ge mig bara lite tid så kan de
ordna upp sig :)


Sofie hade ramlat på daigs idag och slagit huvudet och ahde en bula och blåning på
huvudet..
Huvva hatar att inte kunna vara hos henne då sånt händer.. Men samtidigt går de fort över med.
Nu somnar hon 7 varje dag, inatt sov hon oroligt och jag vet inte varför..
Få se om det är ännu en tand på g eller om de är en förkyldning som spökar..


Anars hare väl inte hänt så mycket idag, imorgon får vi besök med:)
Ska bli kul må ja jue säga :)
Fixa lite fika tills dess da:)
Näe ska kika på teen mom nu!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0