Mitt i vecka!!

De går fan i mig bra!



Tycker de går kanoners med jobbet för varje dag som går :)
De går bara bättre och bättre och jävligt kul är de med :)
Klart vissa dagar är bättre än andra men de löser sig :)
Har vart lite överallt idag och härjat :)
Mejjan, kolonialen och grovvkem :)
De känns bra när det går som man vill, visst är man trött och så
men de hör la till :) Det är ett bevis på att man jobbar ;)

Just nu går man bara fram och tillbaka och väntar på telefonsamtal
eller att nån jävel ska säga att jag blivit anställd ^^ haha
hoppas kan man ju alltid och ännu har jag inte förlorat hoppet :)

Men de finns ju vissa nackdelar nu da, SÖDRA KLÖVERSTIGEN
är ett helveteesplats att bo på och jag vill härifrån nu! :P
Fatta inte hur vi kunde hamna här?? Nol är ju typ dubbel så mycket bättre.
Aja vi får ser hur allt går osv. =)

Sofie fick vara på dagis från morgon till kväll idag och de märks..
Hon är så trött men goasjuk vilket är underbart!!
Hon ska pussas och kramas hela tiden och de gillar jag :)
Min älskade plutt börjar bli så stor nu! åhh större blir hon för var dag.
haha nästan så man vill ha en till bebis, men näe för tidigt för de.
Bara för alla andra har en "liten" plutt vill ja oxå ha de:P
Men vi väntar iaf 2,3 år till om jag har nått att säga xD

Näe gosa med min älskling nu!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0