OC

ohh no!

shit asså nu har jag fatnat för serien OC igen!
Tittar så fort Sofie sover, de är en mycket dålig ovana.
Nu måste jag försöka slita mig loss från de..
eller bara ett avsnitt till :P haha
Fan att man kan fastna för en serie asså, inte ok :P
men men när man tittat klart blirte nått annat..
Jocke jobba jue ändå kväll denna vecka så
finns inte så mycket att göra..
Sofie sover ju faktiskt nu, hon hade feber igen..
Åhh äter gör hon inte heller, försöker med allt.
Men på morgonen går de bra, för då har hon ingen
feber och hon äter..
Tror hon har en tand på G mitt upp i allt..
Tur de går över innan hon gifter sig som pappa bruka säga :)
Näe kolla klar på OC.
Tagga jobb imorgon :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0