Saknar..

känns konstigt!


Flytten till Göteborg är underbar, men jag saknar mina vänner och
allt annat där hemma..
Ja jag har hemlängtan för ni som läser och frågar mig ganska ofta om jag
har de men mitt svar alltid har vart nej tills nu..
Saknar att kunna åka skoter, snowboard och bara den härliga naturen..
Vill hem :P haha trodde aldrig jag skulle säga/skriva de :P hihi¨


Men vi är ju bara 106 mil ifrån och de tar ca 12 timmar att åka hem med buss xD
16 timmar med tåg och buss..
flyg vet jag inte, men de är ett byta i stockholm sedan måste man åka buss eller bil
för att ta sig hem.. fy! :P haha långt!
Så enklast enligt mig är bil och åker man på natten blir de bäst för lilla älsklingen med..


Sofie är faktiskt väldigt duktig när det gäller att åka bil och så..
Men hon är snäll jämt och så himla duktig med ;D
Världens gosigaste och kramsjukaste bebis som finns!'
Kan man fortfarande kalla henne bebis? :P haha hon börja ju bli så
stor nu! Shit tiden går verkligen fort asså! :)


Har inte alls gjort mycket denna dag asså, hur lat som helst har man vart.!
vi har haft -15 idag och de har vart kallt men mitt på dan vart de runt -8 och
strålande solsken :) Härligt väder, saknar bara snön, vi har nån cm iaf :P haha
mestadels är de is överallt :P 


Nåväl ska väl gå över till grannarna kanske :)
puss på er <3



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja men du vet ju att det är bara att flytta hem vi ska ta emot er med öppen famn

2012-02-04 @ 18:13:37
Postat av: Therese

Jag som tycker jag har långt "hem", ca 26 mil :p / Therese

2012-02-05 @ 20:19:05
URL: http://tjorvigiume.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0