Stockholm

Ute på äventyr :)
I torsdags for jag jocke och Sofie till Stocholm till syter yster :)
Även mamma Helene for till sthlm i samma veva :)

I fredags va jag Jocke, Tanja, Niclas, Jhonny och Maria och kika
på Rammstein i globen!
Hur grymt som helst och djävulskt med folk vare med :)
Tur vi hade en egen loge slapp man trängas med en massa folk :P haha
Sedan vart de en lugn kväll bara :)

På lördagen kom Stina och hennes familj, hur kul som helst att träffa dem.
Va så länge sedan och hennes döttraar va så ostroligt söt!
Men alla barn är ju sööt :) hihi
Sofie va hade jättekul iaf, hon va helt slut efter den dagen och all lek med
Lucas, Cornelia och Olivia :)
Tiden går så fort och dom blir stor fort :)

På söndagen tog vi de lugnt innan vi skulle köra mor till centralstation.
Sedan åkte vi vidare till Sandra och va där en stund och tjöta :)
Sedan vidare till Nödinge igen :)

DE va min helg de :)
Synd att både Sofie och Lucas vart febriga..
Sofie hade 39 idag men vart bättre nu på eftermiddagen..
Så skönt att se henne äta och va i full fart igen :)
Vi har byggt med duplo, försökt lära henne att gå och
rivit yt lla dvdfilmer :Phaha busunge man har :)

Jocke jobbar la som vanligt, men de är väl så :)
I mars börjar jag oxå att jobba och de känns kanon må jag
säga :) inte als helt fel!
Hoppas man får heltid, just nu äre bara ett vikariejobb.
Så ingen semester men de blir jue pengar iaf :)
Näe ska göra nån mat nu!
Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0