Torsdag

Inte ok med förkyldning!


Skit oxå, sofie hostar och snörvlar, Jocke desamma och nu börja de för mig med!
Inte ok hatar att vara sjuk, åhh så jobbigt att se sofie vara så trött och hängig :/
Men än så länge är de ingen feber på g, men döv är man xD haha känn mig som
en gammkärring eller nått:P Fast ja man blir ju halv 50 iår så kärring är man jue :P


De känns att man jobbar iaf, har ont i fötterna i vanlig ordning och handlederna, men de
ska inte få sätta stopp för mig inte :P
Synd bara att man blir så himla trött, fattar inte varför jag är så trött hela tiden, har svårt
att komma upp på morgon och eftersom min lilla jänta är en sjusovare blire ännu jobbigare
att stiga upp och väcka henne.. Hon blir så gnällig ända fram till dagiset då hon få syn på
dom andra barnen.. Men trött ändå :P


Idag hade Sofie sovit i 20 minuter på dagis, attan va trött hon va ikv asså!
Inte kul att hon bara gnäller då man kommer hem och man inte sätt na på hela dan.
Men lite bus och lek så blir hon glad igen :)
Hon somna strax efter 7 ikv, hon ska på tadis tidigt nmera.
Eftersom jag börjar 7 ist för 8, så de blir ännu en omställning för henne.


Näe nu blire lyxfällan!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0