Äntligen!!

Min efterlängtade tisdag!


Har massor att göra idag innan jag ska på intervju!!
Men jävlar va nervös jag är :O
DEssutom är man som en zombie efter som min älskling
ringde och väckte mig halv 5 imorse!

Men men ska på bibloketket och skriva ut lite papper..
Tror dom öppnar runt 10...
Så nu blire frukost, har lämnat proppen på dagis..
Så tyst när hon inte är här hemma.!!

Hoppas till 10000 att jag får jobb nu da!
Har även sökt ett till jobb idag...
Fattar inte varför de flesta företag väljer att ta emot ansökan
endast via mejl? tycker de är rätt knasigt, enkelt men knasigt.

Näe äta en redi frukost så man orkar med dagen :)
Puss på er <3




Kommentarer
Postat av: Martine

Bra Frukost!"

2012-02-08 @ 17:10:48
URL: http://chrissie.at

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0