Helgen slut!

fort de går:P


shit helt plötsligt går helgerna så himla fort :O
fast de känns bra att få jobba lite nu :)
Idag när jag och sofie va ute och gick, använde hon barnvagnen som
lära-gå-vagn :P
Hon gick rätt långt faktiskt, hon va jättedsuktig. =)
Hon prata för fulla muggar samtidigt som hon gick :P
hihi de man förstod av va hon sa va hej och kom :P
annars var de mest bara dadada :P haha så söt :)
Men hon vägra fortfarande använda den lära-gå-vagn vi köpt
åt henne.
Varför vet jag inte, men hon använder väl den så småningom :)
Jocke har jobbat hela helgen, när jag väl får jobb äre han som få
vara hemma på helgerna och jag jobba :)
Måste ju vara nån rättvisa i de hela ;D
Tänkte faktiskt börja träna imorgon, tänkte börja jobba på morgon
och gymma lite på eftermiddagen :)
Känns bra nu, men vi få se om jag kommer upp imorgonbitti, haha :P
Då man väl börjar så går de nog bra. =)
Näe ska göra nån middag nu:)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0