hoppas på att oturen vänder!

Lite tur?! :S

faaan inget går bra för mej just nu!!
Måste flytta dit det finns jobb, ja flyttade förfan 106 mil för att få ett jobb!
Varför ska de vara så svårt att få ett jobb da?
Skulle gå en utbildning men eftersom jocke och mina och sofies tider inte går ihop kanske jag inte
kan gå den utbildningen.
Beror på om jag kan få ett temporärt dagis eller dagmamma åt Sofie i skara, då kasnke de skulle funka..
Varför blir inget som jag tänkt mig? :(
Hoppas på lite tur ist för otur nu TACK!
BE kan man ju göra! :P
Nåväl vart en kort dag för mig på jobbet eftersom man hade ett möte på arbetsförmedlingen.
Skönt faktikst :P
puss på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0