Lång resa!

Mitt mål?!


Flytten till Nödinge skulle göra så vi båda hade jobb och att träffa nytt folk..
Visst alla vet väl att man kan inte alltid lyckas med allt på en gång.
Man vet att när man flyttar 106 mil från sitt hem kommer att bli tuff.
Men de kommer att bli bra i slutändan :)

Just nu har Jocke jobb och verka fått fast till och med.
Nu gäller et bara för mig att få ett jobb, söker mest på ica butiker.
Gillar att jobba på ica samtidigt som jag verkligen vill ha CE-kortet.
Jag gillar att köra helt långt och på kvällen de e mysigt.
Vem vet kanske en dag kan jag får jag mitt CE kort.
Men jag få lov att göra en sak i taget.
Kan ju följa med jocke och arbeta vissa dagar så jag hinner lära mig mer.
Så man inte är helt ny på den fronten.=)

Hoppas jag kan få sommarjobb på ica i alla fall så har ma en början.
Man kan väl inte alltid ha otur, nån gång måste de ju vända.

Sofie somna för ett tag sedan, blir så tyst och tråkigt då :P
Förut kunde hon sova 3 timmar på dan:P haha
Nu är de ca 45 minuter =)
Hon sover nästan hela nätterna, ibland gör hon de och ibland inte..
Men de är väl som de ska vara helt enkelt :P
Ska kika på film nu!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0