Lördag

Snö

Kul att de kom några cm snö idag :D
Lär väl dock försvinna inatt antar jag :P haha
Sofie tyckte oxå de va kul med snö tror jag i alla fall :)
Hihi hade lite snöbollskrig med svärfar och jag råka kasta
jävligt snett så jag höll på att träffa en gående bredvä Bosse xD
haha tur gubben inte såg de :P
Imorgon ska Syster ha kalas för hennes son som fyller 2 år :)
Gud vad jag önskar att jag vore där alltså :D
Saknar både syster och mosters goskit Lucas :)
Få la se dom nått framöver här :)
Funderar på vad man ska söka för jobb och så.
Känns väldigt svårt att få nått, men ska kolla på
ica om dom har nått för mig i sommar eftersom det
inte blev någon utbildning.
Vilket jag blev jävligt sur över, men de hinns väl.
aja ska fortsätta med min köttgryta nu!
Trevlig helg på er<3
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0