Måndag!!

Rekord!! :P

varje morgon kliver jag upp halv 7, börjar 8.
Sofie ska vara på dagis halv åtta, men idag av någon anledning va
jag hur pigg som helst klockan 6 :)
Sofie samma sak, men nu är man trött istället :P haha
Hör lixom inte till vanligheten att jag är pigg på morgonen :P
Men kan ju bli ändring på de med :)
Hela familjen har åkt på en förkyldning och de är inte alls kul..
Sofie börja bli frisk men båda jag och jocke känner oss bara sämre för
var dag som går :/
Halsont, täppt näsa och döv!!
haha vi låter nog som gammfolke när vi pratar med varandra:P
Aja jobba kan vi göra iaf, bara man inte har feber:P
På praktiken går allt bara bra, fullt upp hela dagarna..
Lyfta bära, fixa dona och snygga till :P
Är fortfarande på kolonialen, men jag trivs där faktistk :)
Skulle vilja lära mig chaken med, men vi få se vart jag hamnar,
men på tors och fredagar är jag i mejjan :) Kallt och skönt:P
Näe ska la lägga jänta nu :)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0