Mera otur?

fuck this shit!


Förbannad, ledsen och arg är vad jag är just nu.
Kan inte gå min utbildning som jag hade längtat efter så himla mycket!
Jävla satans skit oxå!
Inget nytt om nått jobb har jag hör heller.
Har sökt 7 jobb denna vecka och ska söka 2 till imorgon..
Insåg idag att jag har satt in en stor summa pengar på felaktiskt konto med!
Men vi får förhoppningsvis tillbaka dom pengarna inom kort!
Praktiken forsätter månaden ut sedan har jag inget att göra igen :(
Får jag inge jobb snart måste vi flytta igen och d känns mindre kul!
Men vad ska man göra då? Man kan inte gå utan jobb för då kan man inte leva.
JAg som trivs så jävla bra här nere!
Nåväl kanske de finns hopp än om min utbildning, håller tummarna.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0