Praktik

Första veckan gjord

Känns bra att börja veckan med en kortvecka :)
Gå hur bra som helst att praktisera :)
Fått vart i kolonial och mejjan som vi säg :P
Önskar bara att man fick betalt för att man jobba med.
Men kasnke de blir nån jobb i sommar där iaf, man vet aldrig :)
Nu äre bara 2 månader kvar :D hehe
Seda g ävern på atom ka ringa ang min utbildning med.
Har jag inte fått nå jobb så får jag en utbildning vilket jag verkligen skulle kunna behöva :)
Hoppas till tusen i alla fall :)
I alla fall går de skitbra på dagis för liten Sofie..
Hon har många goa vänner och vill inte hem inte :P
hon är sööt våran tös :D
Näe ska fortsätta städa ut julen nu ;D
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Vi håller tummarna och hoppas på det bästa! :)

Om du har tid över kan du kika in på min blogg och se om du hittar något kul recept! :)

Många kramar från Lovisa :)

2012-01-07 @ 20:56:08
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0