snart februari

en månads praktik!
Tycker mina tider och mitt "jonn" är hur bra som helst :D
Synd bara att det är praktik och man inte får nått för d.
Hoppas på heltidsjobb där men verka rätt fullt dessvärre :S
Vill fortfarande gå min utbildning, jag som hade längtat så att
få gå den :/
Men kanske kommer ett nytt tillfälle närmare där man bor och
att man har ett extrajobb vid sidan av :)
hade vart helt perfekt jue :)
men man får ju inte allt man vill ha jämt :P
Nu taggar jag inför jobbintervjun på tisdag de känns kul :)
fast lite jobbigt med eftersom jag helst av allt vill jobba på ica :)
Vi få se vad det blir helt enkelt!
Näe ska kolla till Sofie, hon vill inte sova riktigt idag ^^
Puss på er så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0