Sofie

Helt enkelt underbar!


Ho9+n är så söt och go min lilla älskling :)
Hon älskar att vara på dagis och idag ville hon inte därifrån ^^
häromdagen då jag hämtade hon kröp hon så fort till mig att hon ramla och idag
skrek hon rent av :P haha barn säger jag bara :)
Hon äter jättebra och växer bra som dom säger på BVC.
Hon har bara fått 3 tänder än så länge, men dom kommer eftersom antar jag :)
Hon har börja fått långt hår och har små lockar vid öronen :P hihi
Pratar väldigt mycket, inte så man förstår men babblar gör hon :)
Hon säger många ord typ som hej, kom okej, hejda mamma, pappa
näe, titta och många fler ord..
Blir väl meningar snart antar jag :)
Hon vill fortfarande inte gå, hon är jätteförsiktig då de gäller de.
Men klättrar överallt!! :P
Inte kul då hon far och klättra på spisen, så måste köpa
lite skydd och sånt till köket.
Hon tar sin lilla stol och klättra upp på tvbänken..
Sängen och massa fler ställen de är hon inte rädd för men att gå våga hon inte :P
haha som sagt har världens underbaraste dotter :)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0