helg!

Lördagen..


FAn va dagarna går fort numera, hann som inte börja jobba innan dagen va slut =)
FAn ja tycker om mitt arbete :):)
Hoppas man får vara kvar där nuda :)
Har jobb till augusti vad jag vet just nu och de känns kanon må jag säga :)
Har tatt ut 2 veckor semester i sommar :)
Har fan inte tid att vara ledig mer än så xD haha :)
Köpte iaf ett par nya jobb skor med stålhätta..
Har använt dem ett tag nu och får ändå skoskav =/
Sedan gör de så jävla ont i kärringknölarna man har..
Fan 800 spänn åt skogen, blir att köpa ett par nya da.
Denna gång inte över nätet.. nog de dummaste jag har gjort i mitt liv!
Men men man lär sig nått nytt varje dag :P
DE är så himla fint väder här nere i Nödinge.. =)
Men de ska alltid blås här nere i västkusten, men men!
De kosta la att ligga på topp ^^
Näe busa med Sofie innan hon ska sova :)
Älskar min Joakim <3
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0