Helgen slut!

Dagarna går fort!
Tänkt va dagarna går fort nu när man har jobb och barn :)
Igår va jag och jocke ute på långpromenad :) Sofie sov i sin
vagn :)
Vi har vart väldigt duktig nu på sistonde :) Vi äter bara godis
och sånt på helgerna :)
Jocke har gått ner i vikt så han väger 85 nu. Duktig han är må jag säga.
Nu är de bara min tur attt försöka gå ner i vikt.
ÅHh de lär nog bli tufft, men skam den som ger sig :)
Sofie börja bli morgonpigg nu och de känns bra :)
Då kanske man kan lära sig att kliva upp tidigt på morgon :P
haha fast ja de gör man ändå via jobbet :P
Sofie vaknar strax före 7 varje morgon numera :)
Förr vare nio halv tio typ :)
Hon är verkligen på topphumör nu :)
Såg igår att hon fått två tänder till :)
Så nu rasslar de väl bara till i käken på na :P haha
Blir jobb senare idag, rätt bra att Jocke jobba morgon på söndagar
och jag eftermiddagar :)
Blir att Sofies farfar får vara barnvakt i 3 timmar :)
Näe dags att göra nån nytta här hemma :)
Städa, tvätta diska och gå och handla :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0