tiden går..

Dagarna som går!


Shit asså, nu när man börjat jobba hinner man knappt med tiden..
Man hinner inte mer än att komma hem så ska man lägga sig och upp och jpbba igen:P
Men vafan, vem klagar egentligen.. har man jobb ska man hålla hårt i de.
Älskar att jobba på ica, träffa mycket folk och tiden går fort fram :)
Än mer roligt är att vi håller på att bygga om hela butiken så de blir
ändringar och nytt göra varje dag men nya utmaningar :)
De gör också att tiden bara rusar iväg :)
Känns bra att man jobbar minst 3 dagar i veckan nu och hoppas att de fortsätter så med :)
Jocke jobbar minst lika mycket som jag gör..
Känns bra att vi båda har jobb men vi hinn knappt se varandra tyck ja :(
Men vi få ha semester ilag i sommar 2 veckor ist :)
Förhoppningvis blir de så iaf :)
Vi va hem förra veckan och de behövdes verkligen må jag säga :) Ladda batterierna :P haha
Vi va väl mest och hälsa på släkten till höger och vänster :P
hann faktist med att gå på fjällsjögården på pubafton med :)
haha och Jocke hade glömt lege hemma så han kom inte in först för vakten :P
haha va ja garva åt han :P
Sofie växer så de knakar :)
Hon vill ännu inte gå, men hon är försiktigt enl läkaren :)
åhh de får hon vara hur mycket hon vill ^^
fast ja försiktig och försiktig.. Hon klättrar på tamefan allt som går att
klättra på :P
Hon börjar prata mer och mer, ännu är de bara fåtal ord men söta sådana ^^
hon säger tutte till nappen och tutte till snuttefilen :P
Hon pekar överallt och säger titta ^^
sedan säger hon mamma, pappa, hej, ja, näe åhh då hon säger kom
tar hon handen och vinkar dit en :P haha..
ojojoj va stor hon börja bli alltså, min lilla bebis! <3
hon gillar att bada och leka med vattnet :)
De går galant att borsta tänderna på henne än så länge :)
Hon har nu 8 tänder vad jag har sett :)
Ja just hon kan säga gotta med, eftersom jag hela tiden äter godis och
Jocke skäller på mig att jag jämt ska äta gotta och frästa han med de :P
Tänk va hon snappar upp alla ord fort alltså :)
Ja det har hänt en hel del sedan jag skrev sist :)
men nu blire till och sova, lång dag imorgon :)
puss på er <3
Älskar min Joakim och våran underbara dotter Sofie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0