Torsdag

Äntligen

känns så länge sedan man jobbade och fick lön på d :)
Så nu känns de kanon att man börjat jobba igen :)
Ska faktiskt få jobba några timmar denna månad och hoppas
att de fortsätter så :)
Gick kanonbra att jobba idag, fast man va lite slö just idag.
Men man vet ju iaf lite grann hur dagarna kommer att se ut och hur
mycket man ska hinna med innan dagen slut :)
Lär mig nått nytt varje dag och man lär sig av sina misstag.
Men jag skulle vilja jobba heltid men detta är bätte än inget iaf :)
Sofie va väldigt trött imorse och va inte alls pigg på att kliva upp så tidigt
på morgon :P
Hon är ju inte direkt en morgonmännsika :P som sin mor helt enkelt :P
Tur man få sovmorgon dom dagar man är ledig :)
Sofie är världens underbaraste bebis som finns :)
alltid snäll, nu har hon börja klättra mer och mer...
Lite jobbigt bara att hon blivit så bordus..
Men de är kanske bara en fas som man säger ;)
Näe ska mysa med min underbara karl nu :) <3
Älskar min jocke och våran Sofie <3
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0