Valborg

Inget överhuvudtaget!


Jobbade igår från 16.00 till 20.00 så de vart en lugn kväll.
Fanns som ingen majbrasa här i närheten så vi va hemma
och kika på TV.
Sofie va så sööt då vi skulle lägga henne igår då ajg kom hem från jobbet.
Först va hon jätteglad över att jag kom hem och gick till mej och gav mej
en stor kram :)
Sedan fick hon pyamas på sig och då vinkade hon till mig och gav mig en kram ^^
haha så sööt dotter man får ha alltså :)
Sedan när vi la na vinka hon till oss och blunda på en gång :)
Shit har världens sötaste dotter alltså :P
Näe vi tänkte vara ute resten av dagen och bara mysa :)
Först blire la lunch och liten powernap tror jag :P hihi
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0