helg

Skönt med helg
 
Visserligen jobbar älsklingen imorgon men de är bara 5
Timmar :-) 
Sedan ska vi till Bollebygd och tända ljus på gravarna.
Se till att de ser bra ut osv.
Tänka på alla som finns där uppe och vakar över oss!
Alla som man saknar och älskar av hela våra hjärtan.
 
Just nu går tankarna bara runt runt.. 
Finns de verkligen jobb uppe i Norrland nu da?  
Verkar vara dåligt med lägenheter också :-S
Men annars kan man ju dra sig till nån större stad :-P
Men ändå, här flytta vi utan vetskap om jobb :-S
Men Jocke är pappaledig iaf och jag söker lite här 
Och var :-P
 
Vet inte riktigt vad jag vill göra i framtiden och de känns
Väldigt jobbigt men samtidigt spännande.
Har vissa utbildningar jag vill gå men hittar inga riktigt
I närheten av där man bor. :-S 
Har även en jag ev ska gå i Östersund.
Fast de betyder ju dock att man är långt ifrån Sofie och 
Jocke.  Men de är en bra chans.. få se om jag är lämpad för
De bara :-S
Som sagt verkligen inte alls vad man ska göra eller hitta
På i framtiden men de löser sig väl.
 
Nåväl ska kika på tv nu.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0