imorgon..

Min prinsessa!
 
Tänk för 2 år sedan gick jag upp ner för trappen i huset.
Hoppades på att värkarna skulle sättas igång och att 
Min lilla prinsessa skulle komma.
Ingenting hände förns runt 1 på natten den 26 november..
Fy tusan va ont jag tyckte d gjorde och vi åkte in till sollefteå  Bb.
 Smärtan vart värre och värre och jad trodde jag skulle
Dö alltså.
Åhh ingen smärtlindring ville jag ha heller ^^
Vart lustgas på slutet och sofie föddes den 26 nov klockan
13.40.
Hon var 50 cm lång och vägde 3965 gram. 
 
Imorgon fyller hon 2 år är 86 cm lång och väger 12,6 kg.
Hon är världens underbaraste dotter och pratar för
Fulla muggar.. hon älskar puzzel, dansa och leka med
Sina vänner och kusiner.
Hon har värre humör än sin mor och de kanske inte alltid
Är roligt men hon är förbannat söt ändå ^^
 
Jocke vill ha typ 2 till men jag vill bara ha en bebis och
det är Sofie ^^
Hihi så kan d va :-)
 
Nu blire städning och bakning på schemat.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0