Lucas och Sofie

Full fart!
 
Vi kom till Tanja runt halv 9 imorse :)
Jag sov inte en blund inatt så idag har man vart fnittrig och trött.
När vi kom började barna att leka på en gång och de är full fart på dem kan jag säga :)
Försökte få dom att sova lite efter lunchen men ingen av dem ville.
Så nu är dom trötta och gnälliga :P Men söta kan jag lov.
Dom kramas och busar än, blir en tidig kväll ikväll ^^
 
Så nu blire att vara här till måndag morgon sedan bär de av till Jämtland och lämna Sofie
och hämta lastbilen i Dorotea.
Känns jobbigt att vara iafrån lillgumman i hela 3 dagar och tänk vi som egentligen skulle utomlands
i 2 veckor. Gud hade jag inte klarat vad jag känner nu :O :P
Vart en flytt till Backe ist för resa, haha hade kanske heller tagit resan men att få komma hem känns
förjäkligt bra :)
 
Jag är så jäkla sugen på en lägenhet i Backe, men de är ju i Backe. :/
Beroende på vart vi får jobb så får vi vänta med lägenhet.
Hoppas bara vi får nått jobb inom kort :)
Men skam den som ger sig, jocke ska vara pappaledig halva nov och hela dec.
De tycker han är skönt och de förstår jag mycket väl ^^
 
Näe nu ska vi fika lite här :)
puss på er <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0