shopping

Kuligt i stan
 
Gud va de va roligt att få åka in till stan och shoppa. :-)
Denna gång for vi alla 3 och shoppade :-)
Anledning till att vi inte bruka ta med Sofie är ren säkehet.
Kanske låter knäppt :-P
men vi lånade ut våran barnvagn till syster Tanja för
Vi ansåg att Sofie är stor och kan gå själv.
Men är vi i stan och de är mycket folk är de mycket 
Svårare att låta piga springa själv. .
Folk går bara och bry sig inte om dom knuffar gravida,
Folk med barnvagn osv. Helt sjukt men sant.
 
Sedan har hon börja springa ifrån oss och tycker det är jätteroligt att vi springer efter. Hon lyssnar inte alltid på
Oss för stunden :-/ men hon är ju 2 och vill ha sin vilja fram.
Eller ja hon fyller 2 nu dem 26 november :-)
Hon börja bli så stor och man hinner inte med ^^ 
 
De bästa Sofie vet är att kramas^^
Man säger Sofie kan mamma få en kram? 
Då sträcker hon ut armarna säger "kom här"sedan ger hon
Mig en bamsekram och säger kjam ^^ hihi gullunge :-)
 
Näe imorgon är en spännande dag och hoppas allt går 
Som vi vill :-D så ska försöka sova ;-) 
 
Men efter min mardröm jag hade igår vågar jag knappt. :-/
 Drömde att vi va på sporthallen i backe på nån dans.
Massa folk va där och på vägen hem blev jag misshandlad.
Denna man vilket jag inte alls vet vem de va börja strypa
Mig.. (kom ihåg nån röst sa, gå tillbaka, nån kvinnlig röst)
Vaknade med andningssvårigheter och upptäckte att 
Täcket låg runt halsen på mig. Fy va hemskt. :-(
 
Nattinatt <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0