Julisar

Dags igen
 
Nu är de dags att fixa massa julklappar igen :-)
Har köpt 4 st :-P haha
de som saknas är snön jullåtarna och stämningen :-)
Men de är för tidigt med de känner jag :-P 
Men eftersom det snart är dags för flytten får jag fixa de
Tidigare iår.
Men känns bra för då slipper man stressa i december ^^
Då kan man gå på julmarknaderna i lugn och ro :-)
 
Ska göra en lista på vad som ska bakas inför jul :-)
Känns mysigt att få vara hemma i backe iår.
Slippa fira jul ensam här nere är inge vidare kul :-/ 
 
Sofie blir mer och mer trottsig.. känner att jag skämmer
Bort henne lite väl mycke :-P 
Nåväl de är som de ska vara, ändå var jag och jocke överens 
Om att lillpiga inte skulle sova i våran säng. 
Men tror hon känner av min stress inför flytten och vill
Ligga nära mig!
Hon är så go så :-) 
Idag tände hon en lampa som va precis riktad mot henne.
Ställde sig på en hoprullad matta börja dansa och sjöng ^^
Så otroligt söt dotter man har asså :-) <3
 
Dags att sova, nattinatt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0