ny dag..

Känns dom en evighet!
 
Nu när man är rätt taggad på att flytta hem känns allt så
Långt bort och tar lång tid :-P bara för att man verkligen
Vill bort här ifrån :-P
 
Försökte mig på att gå ut en sväng med sofie idag och börja
Knäppa lite kort, men kände mig totalt värdelös och är de
Någontig man behöver då man tar bilder, så är de tålamod :-P 
Haha Speciellt då sofie inte vill stå stilla eller lyssns på mig :-)
Men de va rätt kul, önska bara jag visste alla inställningar på
Den :-P men få be jocke lära mig ^^
 
Känner mig besviken idag :-( men tur jag lär mig nått på
På de hela.
Önskar bara allt va ogjort? Men men, life goes on eller hur 
Man säg :-) 
 
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0