ny vecka!

Massa grejs!
 
Har en massa grejer som skall göras och bockas av denna vecka.
Fixat med alebyggen om tidigare flytt, anmält en skada på
Lägenheten som jag hoppas att vi inte behöver betala :-P
Skickat paket, skickat massa papper om divs saker..
Pakat lite mera prylar och insåg att jag behöver mer
kartonger xD
Bokat besiktningstid på bilen, shit de är bara måndag..
 
Nåväl de måste göras och så Äre när man flytta.
Men jag längtar och hoppas att Vi båda får jobb inom kort.
Ska ställa mig på bostadskö i ström med.. hoppas på lägenhet
Snart men de är ju bostadsbrist i ström just nu :-S 
Men de löser sig nog på nått vis ;-) 
 
Sofie sover inget på dagis längre, vilket betyder att hon är 
Jätte trött och grinig då hon kommer hem.
Lite jobbigt och även att hon somnar tidigt på kvällen vilket
Gör att de blir tidiga mornar :-/  
Hon är nog bara trottsig och bestämd just nu med de går 
Över, tror jag :-P haha
 
Näe ska sova nu blir en tidig morgon :-P 
Nattinatt puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0