stressigt

Mycket att göra
 
Känner mig otroligt stressad över flytten städningen och allt..
Så mycket att göra och hinna. Men egentligen borde jag
inte va så stressad..
Fan ska ju vara ute ur lägenheten den sista nov.. men vill hem så snart som möjligt ^^
Har mycket att se fram emot :-) 
Fyller 25 Sofie fyller 2 och de är snart jul ^^
Få helt enkelt stanna upp en sväng för att orka gå vidare :-P
Andas och gå mina långpromenader :-)
 
Har vart en underlig sommar /höst med massa barnsjukdomar.
Haft halsfluss, förkylning , feber, öroninflammation, magsjuka..
You name it.. åhh nu gåre höstblåsor som jag hoppas att vi kan få Slippa!
 
Har drömt en massa hemska mardrömmar om nätterna..
Troligtvis pga av all stress och allt som händer kring en..
 
Älskar min underbara dotter! Hon börja bli så stor och hon 
Lär sig så mycket nya ord ^^
Hon är helt enkelt den underbaraste dottern i världen :-) <3
 
Puss på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0