hemöver!!

Längtar hem!!
 
Har lagt Sofie och jocke är på kurs i stan..
 
Så tråkligt att sitta här själv..
Men så har jag något att se fram emot, vi ska nämligen upp över snart:)
eller iaf ska jocke upp och om jag får ledigt ska jag också me upp :)
 
Känns skönt att få komma hem en sväng, för nästa gång blir nog i januari eller februari..
Skulle åka hem när jag fyller 25 men vart ändrade planer dock.. men men så äre..
hade vela vara hemma mer än bara några dagar men jobb kallar jue ;)
 
Är ledig 2 dagar nu så då kan jag och piga busa en massa :)
eftersom d regnar läre bli lek och bus landet och sedan ska vi på stan
och fika såklart ;) handla lite nya kläder åt sofie och bara myysa :)
Min lilla bustjej börja bli så stor och prata mer och mer gör hon med :)
kanske inte alla gånger så man förstår henne men hon försöker ju i alla fall.
 
Har även kollat på en massa utbildningar men hittar ite riktigt den rätta..
Eller jue en utbildning som är några mil härifrån och är på ett år..
Men känns jobbigt att pendla när vi bara har en bil och jocke behöver den..
Hatar att åka buss med inte alls kul! 
åhh byta en massa är inte heller skoj så de går nog inte :(
Vill göra så mycket men svårt med dagistider, busstider och pendling fram 
och tillbaka.. 
Men men få se vad som händer och sker :)
Nu blire film tror jag visst, dock utan coca cola och godsaker :/
Men ska ju bata så de måste jag sluta med!
 
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: mamma

vi saknar er och hoppas ni kommer

2012-09-24 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0