Trivas!!??

Leva livet!
 
Dagarna rusar verkligen iväg just nu.
De är höst men känns verkligen inte som de.
Inte när det är 15 + och regn.. :(
 
Sofie växer för var dag som går och hon har lärt sig prata 
rätt bra. =)
Hon går på dagiset med 13 andra barn och hon är verkligen 
älskad på sitt dagis :)
Alla barn hurrar då sofie kommer och vill direkt leka :)
Hennes bästa kompis heter linnea och är bara 1 månad äldre än Sofie :)
Tydligen är dom busiga och leker varje dag med varandra :)
Känns riktigt roligt må jag säga. =)
 
Men varken jag eller jocke trivs här längre...
Allt rullar på och vi vill ha lite mer äventyr i tillvaror :)
Hihi ja vi åker ju runt väldigt mycket ändå, men vi  saknar
norrland och dess skogar.
Vi båda vill börja jaga, kunna fiska mer och börja fjällvandra :)
 
Men vi har ju våra jobb här och de vill jag helst hålla fast vid.
Mitt jobb är super och jag lär mig något nytt varje dag.
Visst de känns lite skrämmande att allt har gått så fort och 
att man klättrat från att vara praktikant till att bli mejeriansvarig:)
Mycket nytt och mycke saker jag aldrig gjort förut.
Men de är utmaningar mycket tänk och mycke mat.
Men de är hur roltigt som helst :)
 
Men jag saknar verkligen min familj och mina vänner<3
puss på er <3
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

vi saknar er också

2012-09-19 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0