dålig dag

Inget går som jag vill!
 
Min dag började inte bra :-/
Känndes som allt jag rörde vid bara gick fel för sakta
Eller åt skogen.
Vill hinna så mycket mer och hatar när jag inte har koll på Alla avdelningar :-/
Men blir nog en bättre dag imorgon förhopningsvis.
 
Fick bort vårt lilla köksbord och sängramen idag.
Nu väntar vi på våra nya möbler som ska komma :-)
Ända vi inte har fått tag på är tvbänk och vardagsrumsbord.
Få ta de efter att soffan har kommit.
Vet knappt hur vi ska få plats med den så vi få se vad de blir för tvbänk och bord :-P
 
Sofie verka trivas jättebra här i lägenheten, hennes leksaker
Är du utspritt över alla rum ^^ hihi sötnosen min.
Hon växer och blir så stor fort.
Hon pratar och de bästa hon vet är att "sansa" dvs dansa ^^
Så dansar hon runt i ringar och vickar på rumpa och axlar ^^
Haha världens sötaste lilla tjej helt enkelt^^ <3
 
Men men dagarna bara rusar förbi oss och att 2013 är här 
Fattar jag inte. Vart tog december månad vägen??
Näe blir sängen nu! 
Puss på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0