drömmar

Konstig dröm!
 
hade riktigt svårt för att somna igår med va trött som tusan.
Men när man väl somnat börja man till och drömma mardrömmar xD
Drömde att jag blev fastkedjad och att dom låste fast mig så himla hårt att jag inte kunde röra mig.
Så hör jag sofie vakna runt halv 2 och ber jocke gå upp för min kropp va så tung och jag kunde inte röra mig.
Måste ha legat på något riktigt konstigt vis iaf :-P
Så då vare kört igen kunde fasen knappt somna om.
 
Är ledig hela denna vecka och det stör mig :-(
Hatar att vara ledig vill hela tiden göra nått.
Kan inte göra så himla mycket just nu här hemma. Möblerna kommer inte förns den 16. 
Sedan är askallt ute hela -29 ingen som vill byta ;-)? Hihi..
Men men ska fasen börja gymma i veckan så nått har man att göra iaf :-)
 
Näe ska la äta nån frukost med sofie nu :-)
Puss på er <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0