drömmen

Vad man vill Kan man uppnå drömmen man har? Jamena man kan väl bara man vill? Men de är ju de, allt har ett pris vare sig de är pengar eller nått annat. Har alltid velat skriva en bok eller flera. Mena jag som jag svår dyslexi hur faan ska jag kunna d? Men så fick jag höra att de är många kända författare som har dyslexi. Vilket blir mer som ett pepp än en negativ tanke. Men hur skriver jag då en bok? De är ju inte bara att göra de kostar med. Samma sak som flytten ner till göteborg trodde vi skulle trivas att vi båda skulle få jobb. de kostade med flytten men även familjen. Vi hamna långt ifrån dem och de kändes inte bra så vi flytta hem igen. Men då har vi svårare att få jobb. Allt har ett pris och livet ska inte vara lätt. Men vill man så kan man! Alla har vi drömmar och jag beundrar alla som klarar av högskola, ni är förbannat duktiga! Men nån gång ska väl jag också nå mina drömmar även om vägen dit är lång. Man ska aldrig ge upp, det är bara dom svaga som gör de och jag är inte ev av dom! Puss på er så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0