flyttat in i lägenheten

Rutiner
 
Äntligen har vi flyttat in i lägenheten :-)
Nu gäller de att få till rutinerna för sofie igen.
Har försökt fått sofie att sova över en timma nu.
Inte så lätt kan jag säga :-(
Men de kommer väl.
Hoppas dom ringer för dagiset om inskolning i veckan med.
Hoppas på att jocke får jobb snart också.
 
Har inte fått hem alla möler ännu heller så de är lite kaos I lägengeten  :-P
Men ofta äre väl så att de tar tid att komma iordning med allt.
Imorgon blir det att sätta upp gardiner och få upp lite tavlor.
Har jobbat en hel del i december och nu i januari och hoppas på mer :-)
Få se vart d blir har anmält mig lite här och var. :-)
 
Känns sidådär att ha flytta hem faltiskt. Kånner mig stressad och vill hela tiden ha något att göra.
Antar att de är storstadsstressen som kommit över mig eller nått :-P
Men de går väl över d med men jag saknar faktiskt göteborg och att ha nära till allt ^^  
Kunna lyssna på rix eller nrj :-P tur man har spotify ;-)
 
Näe ska väl försöka sova nu.
Vart en hård helg :-P hihi
Puss på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0