hopp

Tron och hoppet!
 
Hoppas och vill verkligen få jobb helst heltid ganska snart.
Hoppas på att få d jobb man verkligen trivs med..
Att man verkligen få lusten till att jobba. Inte komma till ett jobb där man bara vill få dagen gjord.
Utan även tycka d är kul och att det är något man verkligen vill :-)
 
Hoppas bara att allt går som man vill och man kan bo kvar här nu.
Inte måsta behöva flytta mycket mer, d pallar jag fan inte, Speciellt för sofies skull!
 
I veckan hoppas jag på att få braa och positiva besked.
Att vi kan få en tid för inskolning till sofie.
 
Sedan vill jag försöka få nån ordning här hemma.
Men inte då lätt få vi inte får några möbler förns nästa vecka!
Men man ska väl inte ha då bråttom. :-P
Nope nu blire sängen, väntas jobb för mig imorgon.
Puss på er !<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0