hur gör man

Springer därifrån eller biter ihop Ibland vet jag fasen inte hur jag ska göra och de bruka kännas lättast att bara springa därifrån. Men jag vet att de kommer inte alltid att funka. Man måste möta det i slutändan ändå. Men hur gör man om allt känns fel? Hur gör man när de inte känns bra? Biter man ihop och försöker i alla fall eller säger man till? Mena man ska väl göra det som känns bäst eller de som är bäst? Guud va vissa dagar verkligen är upp och ner vända världen. Men nått jag har lärt mig på sista tiden är att aldrig ge upp. Men kan inte låta bli att hoppas att vissa dagar hade kunna vart bättre ändå. Näe de e klart att ingen har sagt att livet är en dans på rosor men måste de alltid vara svårt? :-( Måste väl få en riktigt bra dag jag med?! Massa tankar men inge klokare bli jag, snarare tvärrt om. Allt känns bara förvirrande. Tårar illamående och rädsla är vad jag känner just nu. Vart är de glada positiva jag? Idag är ingen bra dag, hoppas på en bättre imorgon. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0