kallt!

Fyfan va kallt! :-(
 
Vill inte ha -25 grader.. :-(
Haha i göteborg klaga jag på att d va varmt och blåsigt.
Nu klagar jag att de är - 25 och solsken ... ^^
Är tydligen aldrig nöjd inte :-P
 
I lägenheten är d svinkallt med.. drar som faan från fönstren och garderoberna är askall :-( min värmefilt har gått sönder så här gäller d att klä sig..
 
Har kollat runt efter tv och blue ray spelare idag men slutade med att jag fick ögonen på ett hemmabiosystem för 30 papp xD ska jag spara ihop till hade jag tänkt. 
Mena alla har ju sina intressen och jag älskar att titta på film ^^ 
 
Näe ska försöka sova nu.. har en hel del att fixa imorgon!
Puss på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0