nervös

Intervju!
 
Imorgon ska jag på arbetsintervju i ström.
Är nervös som tusan och vet inte alls vilka frågor som
Kommer att ställas eller sägas :-/
Men ändå är jag rätt possitiv och skulle jag inte få tjänsten så är d inget att göra åt.
gör ju mitt bästa iaf :-)
 
Fått upp lite tavlor idag och vart riktigt nöjd må jag säga :-)
Har förberett min shoppinglista inför imorgon. Tänkte passa på att åka till stan och shoppa lite till lägenheten.
Ska ju även träffa carro imorgon så jag hoppas på en riktigt härlig dag med skratt och shopping ;-)
 
Sofie är fortfarande förkyld och vägra att somna.
Så la henne i våran säng och jag la mig brevid och efter bara nån minut somna hon ^^
 
Saknar en av mina vänner och funderar på att åka och hälsa på i helgen om inget annat dyker upp.
Näe bli att lägga sig och sova är så himla trött efter dagens arbete.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0