råd från en vän

Skullle ha lyssnat!
 
Fattar inte att jag inte lyssnade på dig för allt du sa va sant!
Ibland tror jag att man tänker mer med arslet än med huvudet.
Men man lär sig av sina misstag som tur är.
Tänker lyssna på dina ord hädan efter ;-) haha..
 
Men samtidigt vet man inte förns man har provat, eller?
Mena hur ska man annars veta hure gick eller vad sim hände?
Så kanske gjorde rätt ändå, eller nått xD :-P haha förvirra mig själv nu ju :-P 
 
Näe skulle vilja baka lite men med denna huvudvärk står jag nog över.. 
Få se om man tar dig upp idag.. :-(
Nåväl imorgon kommer endel av våra möbler och de längtar jag till. Så man har något att göra. Så förbannat kallt att man inte kan gå utanför dörrn ju :-( 
 
Näe vila en stund till och försöka ta sig upp sedan..
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0