raggarsväng?

Helt sjukt!
 
Istället för att vänta på att våra möbler blir en vecka sent bestämmer jag mig för att fara och hämta dom själv.
Vilket slutade med 60 mil en rundtur runt jämtland /västernorrland.
Fick mina möbler till slut och fick allt ihopskruvat med.
Men jävlar vilken dag alltså xD
Tur jag hade marie med mig och att vi klarade oss hela vägen hem.
Höll på att bli påkörd efter vägen en idiot som tyckte att han kunde köra om ett par stycken bilar fast han hade mötande. Idiot säger jag bara!
Nåväl idag blire upp till sjukan en sväng för att se om man åkt på nån halsfluss. Hoppas verkligen inte att det är de.. har jaft de 3 ggr på ett halvår då :-(
 
Ni får ha d så bra så länge, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0