vart en lång dag!

Hann med en hel del idag!
 
Va ju till Ström på intervju idag och tyckte de gick bra.
Va riktigt kul att höra att dom hade ringt om referenser.
Saknar också er på ica kvantum! <3
De va kul att höra att dom saknar mig! :-) 
 
Fick ju även träffa bror med familj idag både i ström och östersund :-)
Vart lite handling i stan av diverse ting :-)
Hittade en värmefilt och köpte mig en sådan och d va de bästa köpet jag gjort tro jag^^
Men va nog inte hemma förns 7 ikväll.
Vart en lång dag och de va rätt halt ute.
De både regna och snöa vart -9 ute när vi kom hem.
 
Sofie vägra somna ett tag här men somna väl efter många om och men.
Tur hon börja dagis så kanske hon somna fortare på kvällarna.
Hade ju rutinen att hon somna runt på kvällen och upp klockan 6 på morgon.
men men blir väl de här snart igen.
 
Nu blire sängen blir jobb imorgon nån timma.
Puss på er! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0